روزنامه سوری حاكمان قطر و عربستان را بازیچه دست آمریكا خواند
نوشته شده توسط : sadis

این روزنامه سوری در شماره روز سه شنبه خود در سر مقاله ای با عنوان ' توطئه چینی آشكار' نوشت : دمشق مواضع حاكمان قطر و عربستان را در ارتباط با سوریه كه در راستای منافع آمریكا و اسراییل است به حساب مردم قطر و عربستان نمی گذارد.

الثوره با تاكید بر این كه پیام ما به مردم این دو كشور این است كه حقیقت را درك كنند ، افزود : قطر و عربستان به تجاوز خود علیه سوریه ادامه می دهند و هر گامی كه علیه این كشور بر می دارند ، كینه توزانه است .

هر روز كه می گذرد توطئه ، دروغ گویی و سیاه نمایی آنها بیشتر و بیشتر می شود و برخی معتقدند كه این آخرین حد توطئه آنان است ولی آنان بار دیگر بر دامنه توطئه های خود با وجود ناكامی فراوان اضافه می كنند.

این روزنامه با اشاره به موضع گیری های اخیر قطر و عربستان در ارتباط با سوریه افزود : این كشورها به صورت روز افزون بر دامنه اقدامات خود علیه سوریه برای خونریزی بیشتر ادامه می دهند و اكنون سوال این است كه پایان اقدامات آنها چه زمانی و كجا خواهد بود؟

الثوره با اشاره به خراب كردن پل های پشت سر خود از سوی عربستان و قطر در ارتباط با سوریه افزود : آنها اصرار دارند كه راه بازگشتی برای خود باقی نگذارند و شاید یافتن پاسخ این سوال كه اقدامات قطر و عربستان به كجا ختم خواهد شد ،نیازمند تلاش زیادی نیست .

قطر و عربستان اعتبار و حیثیت سیاسی خود را گرو گذاشته اند و این اقدام آنان مانند هزینه كردن پول های نفتی در ارتباط با فعالیت های تروریست ها در سوریه است .

این كشورها از همه برگ های خود در ارتباط با سوریه استفاده كرده اند و چیزی برای لحظه نجات خود در زمان آشكار شدن حقیقت و كنار رفتن ابرها باقی نگذاشته اند.

قطر و عربستان در مقطع كنونی با استفاده از همه امكانات و توانایی های سیاسی ، مالی ، تبلیغاتی و تروریستی خود برای توطئه چینی علیه سوریه استفاده و از همه گروه های تروریستی موجود برای ورود به این كشور و اقدامات علیه نظام سوریه حمایت می كنند.

اكنون امری كه به صورت صد در صد روشن و آشكار شده است ، خیانت و توطئه چینی آنان علیه سوریه و این كه هیچ راه بازگشت و فراری نیز در مقابل قطر و عربستان وجود ندارد.

این دو كشور همچنین در مقطع كنونی با توجه به ناكامی های خود با وجود تلاش های فراوان علیه سوریه دچار مشكل شده اند و ضمن از دست دادن كنترل ، هر روز آرامش خود را بیش از گذشته بر هم می زنند تا جایی كه هنگام سخن گفتن در شبكه ها تلویزیونی دست و پای آنان به لرزه می افتد.

در چنین وضعیتی می تواند هرگونه اقدام جنون آمیز را از سوی قطر و عربستان در ارتباط با سوریه انتظار داشت و این جنون سیاسی ، ناكامی و ناامیدی نیز می تواند آنان را به مسیرهایی كه مورد نظرشان نیست ، بكشاند.

قطر و عربستان می توانند در نهایت كینه از همه افراد مسلح ، تروریست ، تكفیری و گمراه شده خود و همچنین نهادهای بین المللی و منطقه ای برای رسیده به اهداف مورد نظر در سوریه استفاده و آخرین تیرهای خود را نیز به سوی این كشور پرتاب كنند ولی در صورت اندكی درنگ در ارتباط با سوریه می توانند در مسیرهایی قرار گیرند كه باب آنها هنوز در مقابلشان باز نشده است .

این روزنامه سوری با توصیه به دوحه و ریاض برای آزمایش نكردن صبر و بردباری سوریه در برابر ناملایمات ، نوشت : اگر مراجعه به سازمان های بین المللی تا این حد آسان و مسیر است چرا تاكنون در همه این سال ها هیچ اقدامی علیه اسراییل از سوی این كشورها انجام نشده است و یا در صورت انجام ناكام مانده است .

از نظر سوریه هیچ جای شك و شبهه وجود ندارد كه این كشورها حتی برای یك روز نیز نمی توانند علیه اسراییل اقدامی انجام دهند و جرات این كار را نیز ندارند و نخواهند داشت و این امر هم از آنجا ناشی می شود كه طرح و توطئه آنان علیه سوریه با طرح های اسراییل همخوانی و در مسیر قرار دارد.

الثوره در پایان با تاكید بر این كه لحظه پیروزی برای سوریه نزدیك شده است، افزود: قطر و عربستان بارها توطئه علنی خود را علیه سوریه به علت نقش آن در محور مقاومت اعلام كرده اند و پرونده جنگ سال 2006 ( جنگ 33 روزه لبنان) میلادی بهترین شاهد برای چنین دیدگاهی است .

خاورم**ا.ا**1436**1609





:: برچسب‌ها: مردم , هندوستان , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: